Obecnie kurs nie jest prowadzony. Po więcej informacji o aktualnych kursach i szkoleniach zapraszamy tutaj:
Kursy R: https://labmasters.pl/kursy-otwarte/r/
Kursy Excel: https://labmasters.pl/kursy-otwarte/excel/
Kursy VBA: https://labmasters.pl/kursy-otwarte/vba/
Kursy SQL: https://labmasters.pl/kursy-otwarte/sql/
z poważaniem
Piotr ĆwiakowskiOpis kursu
Kurs ma charakter interdyscyplinarny i interaktywny – prowadzący kładą nacisk na przekazanie umiejętności praktycznych. Zajęcia prowadzone są w salach komputerowych – Słuchacze na każdych zajęciach po otrzymaniu niezbędnych informacji teoretycznych, wykorzystują zdobyte umiejętności do rozwiązywania problemów biznesowych w formie zadań i case study. Wszystkie zadania rozwiązywane są pod kierunkiem prowadzących. Program kursu obejmuje trzy części.
W pierwszej uczestnik zdobywa podstawową wiedzę i umiejętności
sprawnego poruszania się w środowisku R – poznaje język komend oraz
możliwości programu. Druga część ukierunkowana jest na poznanie
zagadnień ze statystyki (poziom podstawowy i średniozaawansowany).
Trzeci etap kursu, który stanowi zasadniczą część zajęć (obejmuje blisko
połowę realizowanego programu), poświęcony jest praktycznym
zastosowaniom pakietu R w biznesie na przykładach badań operacyjnych,
marketingowych, a także analiz przestrzennych.
Cel ogólny
Celem zajęć jest zapoznanie Słuchaczy ze środowiskiem R, wybranymi
zagadnieniami statystycznymi i ekonometrycznymi oraz przedstawienie
możliwości pakietu R w zastosowaniach biznesowych. W ramach kursu nacisk
będzie położony na pozyskanie przez Słuchaczy praktycznych umiejętności
usprawniających codzienną pracę.
Cele szczegółowe
- nabycie przez Słuchaczy umiejętności obsługi pakietu R oraz możliwości jego wykorzystania w praktyce,
- poznanie zastosowań metod statycznych i informatycznych w biznesie,
- nauka formułowania hipotez statystycznych oraz sposobów ich weryfikacji,
- poznanie metodologii budowy modeli ekonomicznych oraz ich zastosowania,
- nauka wykorzystania algorytmów matematycznych do rozwiązywania case’ów biznesowych – badania operacyjne, analizy marketingowe, analizy przestrzenne.
- Teacher: Piotr Cwiakowski